Apr 15, 2012

Jumpa mayat rentung

KULIM: Mayat seorang wanita ditemui dalam keadaan menyayatkan hati apabila rentung 100 peratus di dalam sebuah parit di kawasan belukar di Jalan Padang Meha-Batu Puteh, Sungai Karangan, dekat sini, malam kelmarin.
Mayat mangsa dipercayai berusia 20-an yang belum dikenal pasti identitinya ditemui dua lelaki yang memikat burung jam 10 malam sebelum memaklumkan polis untuk tindakan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner Zakaria Ahmad berkata, dua lelaki berkenaan dikatakan pergi ke kawasan itu untuk memikat burung sebelum ternampak sesuatu dalam keadaan terbakar lalu memeriksanya.

Menurutnya, sebaik melihat mayat berkenaan di dalam sebuah parit, mereka berpatah balik sebelum membuat laporan di Balai Polis Sungai Karangan.

“Ketika anggota polis tiba di tempat kejadian, mayat wanita itu masih dalam keadaan terbakar lalu memadam api sebelum menjalankan pemeriksaan.

“Pemeriksaan awal mendapati mayat itu dipercayai wanita berusia lingkungan 20-an, tetapi tiada pengenalan diri dan polis menjalankan siasatan untuk mengesan identiti mangsa,” katanya.

0 comments:

Post a Comment